SEO optimalizace a PPC kampaně – investujte s rozumem!
Pokud podnikáte a vaše firma se aspoň trochu pohybuje v online prostoru, určitě už vám v e-mailové schránce přistály nabídky na SEO a PPC reklamu. Potřebujete něco takového a vyplatí se vám do toho investovat?
SEO optimalizace
K tomu, aby vaše webová stránka byla na internetu snáze dohledatelná, slouží takzvaná SEO optimalizace. Jedná se o zkratku anglických slov Search Engine Optimization a patří k základním způsobům, jak podpořit viditelnost vašeho webu.
Optimalizace webu pro vyhledávače
V překladu SEO znamená optimalizace webu pro vyhledávače, tedy pro stránky, jejichž prostřednictvím jsou na internetu nejčastěji fulltextově hledány jednotlivé weby s informacemi. Stačí zadat do vyhledávače požadovaná klíčová slova, což je vlastně váš co nejstručněji definovaný požadavek. Vyhledávač, například Google nebo Seznam, pak za vás projde internet a zobrazí seznam webů, jejichž obsah co nejvíce odpovídá vašemu zadání.
PPC reklama
Další velmi frekventovaný termín v online marketingu je PPC reklama. PPC neboli Pay Per Click představuje platbu za kliknutí, což je velmi oblíbený a zároveň také snadno měřitelný způsob internetové reklamy. Zadavatel reklamy tak neplatí za to, že je někde zobrazena jeho reklama například na banneru. Platí až ve chvíli, kdy na jeho reklamu někdo skutečně klikne a tak se díky hypertextového odkazu dostane na web inzerenta.
Jak fungují PPC kampaně
Pro PPC kampaně jsou u nás užívány dva hlavní PPC systémy Google AdWords a Seznam Sklik. Výhodou PPC kampaní je možnost zacílit svou reklamu buď na konkrétní slovo či frázi nebo přesně definovanou cílovou skupinu. Čím přesněji je kampaň naplánována, tím větší je pravděpodobnost, že zrovna na vaši reklamu klikne přesně ten člověk, který se může stát vaším zákazníkem. S dobře naplánovanou kampaní můžete ovlivnit návštěvnost svého webu, ale také předem stanovit, kolik peněz chcete do PPC reklamy investovat. Bez investic ale na svůj web zákazníky nedostanete. Staré známé pravidlo Henryho Forda totiž platí i v online reklamě.
Jsi 4968. čtenář tohoto článku. Děkujeme.
Napsat komentář